Kesayangan GincoMerahJambu

Final Sem Final Exam

Assalamualaikum..

OMO! 
sekejap tadi baru tengok update terbaru sis Ailyl Rozanna about her wedding! 
look at her i feel i want to be like her to..get married at that age..olalala..its like dream come true for eight years of love and now they become one..tahniah sis!

hari ini adalah hari pertama syie ambil peperiksaan akhir dan apa yang terjadi semasa peperiksaan adalah diluar jangkaan! bermula semester ini soalan untuk semua politeknik adalah selaras tetapi apa yang terjadi amatlah tidak dijangka. bayangkan lah kami semua bertungkus lumus mengingat, menghafal setiap jenis dokumen macam agenda meeting, minute meeting, memo, purchase order, invoice and paperwork (its for our note taking subject) but suddenly ape yang keluar cuma gurisan untuk shorthand dan trengkas hanya petikan tanpa perlu mengahasilkan sebarang jenis dokumen..

sebabnye:
format baru semua politeknik soalan adalah selaras
"terasa agak kecewa dari syie tapi nak buat camne benda dah lepas..kene teruskan dengan paper yang lain"

camtu jugak dengan paper Translation atau Terjemahan BM BI..tunggang terbalik bace nota lecturer bagi..last-last note modul politeknik mane entah yang keluar..sekali lagi semua yang dalam dewan exam kelam kabut..mane kitorang pernah belajar benda tu..

pic tak bole upload kerana masalah line..hee..gud luck untuk semua yang tengah exam!

(i still lagi memerlukan vote dalam contest yang i masuk tu..and i perlukan vote dari korang taw..like page LENS MANIA on facebook then clik like on my picture:)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=192341517475329&set=a.191273324248815.44662.191076564268491&type=1




No comments: