Kesayangan GincoMerahJambu

P A R U T: Hadiah zaman kanak-kanak

assalamualaikum

nak citer ni..nak citer

first time aku dengar boy cakap something yang betol-betol buat aku terharu..
girls, its true dat kite jangan bersama dengan orang yang hanya mencintai kecantikan kite saje tapi jugak mencintai kekurangan dan keburukan kite


i found one
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

"along suke tengok parut adek tu"
"kalau takde parut tu tak comell"



see..nampak jelas kan parut kat dahi tu..dulu-dulu kalau edit gambar je mesti aku padam parut tu..but sejak tahun ni aku dah tak buat kejadah tu lagi..this is me!..you can say anything but i love it..cz ni lah tande budak noty time kecik-kecik dulu..

first time aku dengar orang cakap muke ade parut tu comell..sangat la tak percaya dengan apa yang along cakap malam tadi..siap berdebat lagi..

"bukan ke boys suke girl muke licin"
"ade ke parut pon comel"

but along..he still the same

"along suke..nampak natural"
"sebelum tutup laptop tadi pon along tengok lagi sekali"



parut ni aku dapat mase umo enam tahun, cz jatuh basikal..bukan men basikal kat taman taw..tapi main basikal kat rumah waktu ayah pergi solat jumaat dan mama warning..jangan main basikal dalam rumah...tapi tau2 la..budak kecik ape nak ikot cakap orang tua..lagi-lagi tengah best maen..dan sebab ingkar arahan mama..dapat kau! *kau ade..sampai ke besar parut tu lekat...

hehehe

adik-adik, main tu elok-elok taw..kalau parents cakap jangan maka jangan la buat..nanti dapat hadiah free macam ni..kan dah agak cacat muke tu..tak cantekk da..



6 comments:

Anonymous said...

haha biaselah kan.kecik kecik sume ta dgr kate...

GincoMerahJambu said...

taw xp cik pieja..haha..nakal2

Acika Yamada said...

Harap maklum kepada tuan empunya blog , saya ingin membuat pengakuan bahawa saya suka blog anda , so saya follow .. hehe .. visit me n pollow back yea . http://dira92.blogspot.com ..

GincoMerahJambu said...

hehehe..i nak terjah sekarng jugak blog u

OKED Choki Choki said...

heee....sama lah..ade parut kt dahi gak..jatuh longkang...hahahahaha...

GincoMerahJambu said...

hehe..sme2 nakal ni