Kesayangan GincoMerahJambu

Produck Review: Marrybrown yang Cenggitu je?

assalamualaikum..

selamat menyambut hujung minggu .. untunglah cutti esokk *tsk (masihdalamnadajeles) .. hari ini merupakan hari yang aku terpaksa melalui banyak kesulitan (betul ni..tak tipu punye!) which is aku kene jaga cawangan insurans sorang-sorang dan kawasan tu patutnya jarang ada orang tapi hari ni orang punye lah ramaiii .. dan untuk handle semua tu sorang-sorang .. susah wooo! (bagi pelempang sikit kat budak kuat merungut ni)

dan hari ini ialah hari dimana aku terpaksa untuk buat pilihan untuk makan tengah hari .. dan sebab semalam bos bagi gaji maka hari ni belagakk sikit "mama, kakak tanak bawak bekal taw hari ni" dan akhir nya.. aku mengalami kesulitan untuk memilih tempat makan sebab area office aku cuma dekat dengan dua tempat makan ..



"if aku nak makan kfc maknanya aku kene lintas jalan besar yang supperrr banyak kereta tu..tapi kfc tu macam panggil aku jee  (sebab aku boleh nmpk kfc dr dalam office) .. cuaca kemain panas pulak..payung tak bawak pulak.."

atau aku nak pergi yang lebih dekat yang tak payah lintas jalan besar dan masalahnya ini bukan tergolong dalam makanan yang aku ingat rasa dia macam mana

 

lepas jenuh aku perah otak seminit aku decide untuk beli dekat marrybrown je sebab dekat n tak panas sangat

tapi tapi tapi

mula-mula cashier tanya nak tambah RM3.00 tak untuk dapat ice cream dengan botol yang awak boleh pilih tu .. ngeh! opkos lah nak..cantik wohh botol air tu warne pink ade sparkle lagi..esok boleh pakai bawak g keje..baru rasa ala-ala glamor sikett ..ice cream tu pun sedap!


yang tak sedap

ayam dia terlalu pedas berbanding dengan ayam hot&spicy kfc
coslow dia tak berapa sedap berbanding dengan coslow kfc
kentang putar kurang rasa berbanding kentang putar kfc


tapi yang paling aku suka

bun marrybrown lagi sedap + + + berbanding bun kfc

yang aku ingat aku pernah makan marrybrown beberapa kali je sebab family aku lebih suka kfc sebab tu aku terlalu membandingkan marrybrown dengan kfc macam makanan yang mama masak lagi sedap dari makanan kat poly dulu..sobs!

tapi dah itu rezeki aku untuk hari ini..maka aku makan jelah..demi mengalas perut yang comel ..puih!

"malam ni sebenarnya berhajat nak buat tuto baru .. tapi jerawat nak sebiji atas batang idung (siyes betul-betul kat tulang idung) tak mengizinkan aku.."

okbai!


2 comments:

khairul akmal bin azman said...

demand gak bab makan2 ek..

tq aw

u pengomen awal my new entry.
hee..name pun my junior kan2
free add la kat twitter..

fb da tutup la awak.

Anonymous said...

Guys . visit mine : )and leave your link here ♥
I ada promo Tudung Bawal Dian Pelangi , so visit my blog !

http://sparklingqueenstory.blogspot.com/2011/12/drop-your-order-now.html