Kesayangan GincoMerahJambu

AKU DAH TENGOK FILEM KONGSI

assalamulaikum..


hye u olls! (menjerit)

dah dua hari si blogspot ni buat hal..kecian aku tak dapat nak hupdate ape-ape pon..dan hari ini update pertama aku ialah aktiviti aku malam tadi..aktiviti hari jumaat, jam pukul 11 lebeh baru aku sampai rumah semalam..

hari ni cuti so last nite boleh enjoy sepuasnye!...

eh korang..aku nak bagitaw..aku dah tengok FILEM KONGSI "LU LANGSI LU MATI"


POSTER: aku sedih sebenarnya tak dapat bergambar dengan poster kt BIC CINEMA malam tadi

antara action yang best!

accent kelantan yang kelakar oleh shaheizy sam!

keseluruhan cerita ini sangat sesuai untuk semua peringkat umur n semalam walaupun baru hari kedua cerita ini ditayangkan, satu cinema PENUH! 

aku yang beli tiket petang pon dapat seat L...show pukul 8.30 tapi pukul 3 petang tiket dah nak habes!

tapi citer ni memang banyak sangat action bergadoh sampai pening aku tengok lagi-lagi bile nak habes tu..tapi lawak dalam citer ni memang tersendiri!

and ape yang buat aku nak sangat tengok citer ini ialah



oh ok..cukup la dua gambar je..korang pon taw lah aku nak tengok siape..
lalala..

u olls!
tengok taw filem ini!


oke: ni aku malam tadi..persetankan gambar yang tak berkualiti nih
last nite im wearing 
stripes puff t-shirt, black cardigan, black jeans, black lens and white watch


people with me last nite! 
FAMILY!


dinner after the show!
NASIHAT: korang jangan buat macam aku,
CHAT KEAW TIAW
+
NESLO AIS
=
MUAK!

No comments: