Kesayangan GincoMerahJambu

"Aku Memang Pencinta Wanita"

assalamualaikum..

hari ini aku terasa nak berlagu-lagu sikit..sebab teringat memori zaman dahulu kala..cehh gaye lama sangat la memori tuu

entry ini untuk perempuan! eh boleh gituu?

pernah tak seorang lelaki nyanyi kan lagu untuk korang?

semalam aku tengok adik aku yang nak ambil PMR tahun ini study boleh pulak teringat mase aku ambil PMR dulu..mase tu tengah seronok jadi budak baru nak naik, baru belajar pakai krim muka, pakai lip gloss n lip balm pergi sekolah siap dengan pelentik bulu mata..sebab tu pmr aku 3a je

kira baru-baru belajar nak jadi budak cantik la..*boleh g skola pakai camtu

"seorang abang senior ni minat lah pulakk dengan aku yang agak comel-comel tapi kedenggg ni ..
 tapi aku tak lah pulak minat dengan abang tuu.."

"peristiwa terjadi sebelum aku masuk dewan exam dan dalam perjalanan untuk ke tandas "

"tiba-tiba dari aras bawah bertentangan dengan jalan yang aku jalan ade orang nyanyi-nyayi sambil pandag aku"

"aku memang pencinta wanita namun ku bukan buaya yang setia pada seribu gadis..ku hanya mencintai dia"

aku tahu dia kat bawah tu tapi tak sedar yang dia tengah nyanyi..biasa la budak-budak skola lalu depan boy yang minat dia mestilah control cunn siket..then kawan aku cakap

"syie ko dengar tak _______ nyanyi tadi? aku rase dia nyanyi kat kau tu..lagu Pencinta wanita"

first time oh orang nyanyi untuk aku! *nak pengasan jap..tapi kesian abang tu sebab aku lansung tak ada sikit pun rasa suka dekat beliau sebab masa tu aku tak suka boy yang lagi tua dari aku...feeling nak kapel dengan yang sebaya je

tapi paling best dia nyanyi lagu tu sebab time tu lagu Pencinta Wanita memang tengah sangat popular! korang ingat lagi tak cerita yang irwanshah berlakon dengan acha tu..



kenapa dia tak kawen dengan acha tu?

and the second time aku dengar orang nyanyi untuk aku mase sekolah menengah 

third time mase semester two and it was "izinkan selamanya namumu di hati" kalau aku tak silap

from different person!

aku gedix? 

biarkan!

bukan aku yang mencari tapi aku cuma memilih..boleh faham tak?

kbai!

VOTE ME!


THEN LIKE PIC AKU



No comments: