Kesayangan GincoMerahJambu

Dah Habes ke PEREMPUAN dekat Muka Bumi ini?

assalamualaikum..

sebelum aku mengeluarkan segala hujah-hujah akibat ketidak puasan hati..terlebih dahulu aku nak mengucapkan

 "selamat menjalani puasa enam di bulan syawal ini"

baru sahaja tadi aku sempat membelek-belek helaian surat khabar harian metro dan sebelum itu aku dapat mendengar beberapa orang kakak-kakak seperti sedang marah sambil membincangkan tentang "pondan"

aku dah agak ni mesti sebab kes semalam tu

"saya tetap akan bersama natasya walau apa pun berlaku"



keratan akhbar hari ini

NATASYA FARISYA

yang merupakan seorang pondan dan berumur 28 tahun tetapi mengaku tidak pernah menjalani mana-mana pembedahan untuk kecantikan malah mendakwa dia dianugerahi keistimewaan daripada Tuhan..apakah?

aku bukanlah seorang yang bijak apabila bercakap soal agama...tapi setahu aku adalah haram bagi sesorang muslim itu menukar jantina atau berkelakuan becanggah dengan jantina sebenar..

sedangkan memakai pakaian perempuan sudah haram bagi seorang lelaki..apakah lagi jika dirinya mengaku dia seorang wanita .. 

aku akui dia kelihatan agak cantik dari segi paras rupa..tapi akhbar semalam ada memaparkan gambar dia dan susuk tubuhnya masih seperti lelaki..

aku nak cakap

"geli weyh tegok kaum seperti kau"

MOHD HAFIZUDDIN JOHARI. 20..

dia menyatakan bahawa akan tetap bersama natasya walau apa pun halangan..sedangkan sudah dihalang oleh keluarga dan lebih teruk lagi telah di simbah asid kerana bersama natasya..

mengapakah lelaki ini..

membelakangi keluarga demi menajalani hubungan terlarang ini

sanggup berkorban segalanya demi seseorang yang sama jantina sepertinya

tidak jatuh cinta dengan ramai lagi wanita di luar

sedangkan..

-sudah terlalu banyak contoh apakah akibat apabila menjalani sesuatu hubungan yang tidak mendapat restu ibu bapa..sedangkan yang bercinta antara lelaki dan perempuan jika tidak direstui keluarga pasti tidak dapat menjalani hubungan itu dengan tenang..

- sanggup menderita dan mungkin akan kehilangan nyawa semata-mata seorang lelaki yang mengaku wanita..dan menamakan ialanya pengorbanan cinta..sangat tidak berbaloi...

- aku cukup sedih...sudah tiada kah kaum wanita yang cantik-cantik di dunia ini..di muka bumi ini..ramai lagi wanita yang cukup sifat nya sebagai seorang wanita..adakah golongan PONDAN seperti ini kelihatan lebih sempurna daripada WANITA biasa?


semoga suatu hari nanti mereka menyedari kesilapan itu dan jangan lah meneruskan sesuatu hubungan yang dilarang keluarga dan juga agama..

pesanan:


hanya wanita sebenar yang mampu berikan kau zuriat

12 comments:

sYafIk-wAy said...

saya nak kawen dgn perempuan sahaja . tapi perempuan skrg jual mahal sgtt . hhahaha

khairul said...

LAYAN BAIK TU DEK ....

farizaasyura :) said...

oi3! kot ye pon nak pakai phrase "hanya wanita sebenar yang mampu berikan kau zuriat" ,,perlu kah jual gamabr adek dlam blog nih?? aiseymen~~

kakchik@ella said...

dunia dh nak akhir zaman, kot?

Aku Si Pujangga said...

makin plik org zmn skrng.. Huhu...

Fara E's said...

menakotkan =='

Syafiqa said...

Ermmm, for me, kadang2 dah nasihat pun x boleh dah, hanya leh berdoa supaya diorang lembut hati dan berubah ke arah kebaikan. Ye la, itu ujian buat diorg,, buat kita? Kita tak tau lagi kan...

Salam aidilfitri

Nour Akmal said...

dunia akhir zaman..mcm ni lh jd nye..
bangga betul si 'natasha' tu berkata2 ye..
aduhaiiii...

Anonymous said...

sukatilah pondan tu nak buat ape,hidup dia...lantak...itu urusan dia..korang pulak takde keja lain asyik nak berkutuk jerr....ada time anak korang jd pondan baru tau...

Anonymous said...

sukatilah pondan tu nak buat ape,hidup dia...lantak...itu urusan dia..korang pulak takde keja lain asyik nak berkutuk jerr....ada time anak korang jd pondan baru tau...

Anonymous said...

lelaki zaman ini kononnya strai8..tp ada disebalik patah...jangan nak berdalih...kpd yg strai8 pulak...tahniah! anda insan tuhan yg sempurna

GincoMerahJambu said...

terima kasih kepada yang memberi comment anda..dan kepada anon yang meletakkan sehingga dua comment..comment anda di balas dalam entri terbaru saya..