Kesayangan GincoMerahJambu

Jamuan Hari Raya

assalamualaikum..

syawal dah habiss!
kenapa cepat sangat raye habis..sobs!
tak puas lagi meratah lemang dengan rendang 
tak puas lagi makan lodeh mama yang superr duper terlazat di dunia tuu
tak dapat makan ayam masak merah kegemaran lagii *macam hari biasa takde je

sebenarnya hari ni nak tunjuk gambar-gambar masa jamuan raye minggu lepas..lama sikit aku mintak gambar..hari ni baru dapat..sobs!


benda paling paling paling penting dalam jamuan mestilah MAKANANNN .. aku rasa makanan paling sedap sepanjang tahun ialah makanan waktu hari raya..lemang, rendang, nasi impit, sate, NASI BRIYANI aummm aummm *aku bagi nama sebab sumpah sedap sangat!


ambik siket je sebab takot tak sedap
*cover weyh takkan anak dara makan bergunung nasik


bila dah makan boleh cakap dekat kakak sebelah
"sedap lah pulak nasi ni..menyesal ambik sikit sangat"
nak tambah maluuu

bila dah habis majlis maka sesi bergambar bermula!
opkos bila orang ajak bergambar aku laju je jalan..mane tahan tengok cameraa...
*oh ayah..cepat lah beli camera baruu


mereka




my outfit that day:
baju kurung adik
damia maxi skirt
dian pelangi square hijab
high heels 2 inci 
beg putih

tak mungkin overlook pada malam itu sebab tak berani oii..gua makcikk katin jee bukan kerani kat situu..tapi gua makcikk kantin on comells version*perasan

4 comments:

amranaiman said...

macam sedap je tu.. nk sikit..

pinoc said...

tibe2 rasa lapar plak ni....sodapnye

apek poyo said...

wahh...sakan lagi tu walaupun baru habs raya..
tak ajak den pun

Faa Eryna said...

meriahnya raya syie!! :) syie cantik :)