Kesayangan GincoMerahJambu

Everything happen for a reason

assalamualaikum..

hello sweet people! 

amacam kalau dalam satu dua bulan ni aku buat entry ketot-ketot je .. boleh boleh? .. "gua manyak buzy lorh sikalang .. gua mau kentut pun tak mampu kot" .. masa mencemburui diri ini untuk taip entry yang maha panjang dan idea dalam otak ini semakin hari semakin tandus dek perubahan gaya hidup di kutub selatan .. 

eh eh eh 

bukan sebab takde product untuk direview .. takde tips untuk dikongsi .. 


still dalam hidup ini semua yang terjadi mesti ada sebab nya .. contohnya aku sedang mengalami pertumbuhan jerawat secara tidak sihat sebab sekarang lebih terdedah kepada udara yang tak sihat atau lebih tepat udara kotor .. contohnya lagi sekarang aku semakin kurang selera makan malam sebab setiap hari balik dari kerja badan mengalami komplikasi dari kepala ke kaki atau bahasa mudahnya penat .. 

ayah pesan "bila kita berkerja dalam satu jangka masa yang panjang, kesihatan harus dijaga sebaik-baik nya dengan memperbanyakkan minum air masak" tengok tengok .. tips jugak ni kan? .. 

dan sekarang jugak setiap kali tengok cermin selalu tanya diri sendiri "kenapa muka aku berubah sikit ni" sebabnya .... ok yang ini malas nak cakap .. teka sendiri .. wkwkwkwk ..

eh tadi kat atas aku cakap nak taip sikit je kan? apesal terpanjang pulak? 

okbai

take care and stay healthy

4 comments:

Shiema Sufian said...

comelnyaaaa, segalanya berlaku ade sebab (:

YouSOF said...

OK.. Entri yang sama seperti di blog Kay.


*sentyummm.

Mia Adriana said...

even kentut pun tak mampu..
syie tetap cntik !

Rtp Farra Arisha said...

indeed, kesihatan harus diutamakan. so that after this kita bakalan tidak mudah mendapat sebarang penyakit...