Kesayangan GincoMerahJambu

GINCOMERAHJAMBU... REBORN #eiceh

assalamualaikum


alhamdullilah 
....

two years of blogging .. and five to six month seriously blogwalking 

hewhew

rasa nak menangis sebab masa mula-mula blogging dulu tak sangka akan dapat reramai follower macam ni dan walaupun dah pernah kene sindir kene kritik masa jadi second writer dekat blog poyoness dulu masih ramai yang sudi follow kita .. ini bukan cerita poyo typo ataw kejadah yang sewaktu dengan nya .. but im seriously excited and happy tak terhingga! 

dan hadiah untuk blog sendiri adalah baju baru .. rupa baru cuma header yang masih sama sebab sayang header tu .. adik kita yang super buzy kalah artis tu buat kan ..


perkara terpaling penting untuk diterangkan sekarang

1. FOLLOW AND DASHBOARD

: wajah baru blog ini tidak mencatat jumlah follower seperti sebelum ini which i like sebab i malu lah follower i bukan ramai macam follower u olls..*lempang plis .. jadi jika anda nak follow saya cuma tekan butang tersebut

2. ABOUT

: i tell u .. saya memang tak pandai tulis pasal diri sendiri .. tapi orang comel yang susah payah tolong editkan blog ini bagi saya idea untuk tulis pasal diri sendiri .. which is sekarang awak boleh baca tentang saya dekat sana

3. Goodies and Tutorials

: masih under renovation lagi .. tetapi saya akan cuba letakkan blog list dan senarai label blog ini seperti yang sebelum ini

4. ENTRIES 

: ini senang untuk anda lepas godek2 ruangan about tu boleh terus tekan ini untuk baca entry saya : 

SEKARANG DAH ADA SHOUTBOX SEMULA 

ohh tak lupa kalau korang nak edit blog comels macam ni boleh buat tempahan dengan  




No comments: