Kesayangan GincoMerahJambu

Because She is the ONE

Assalamualaikum..



SELAMAT HARI MAMA!

SELAMAT HARI MAMA sebab aku panggil mak aku mama..ohh mama yang sangat baek..my mom is 43 years old and i 20 years old..siket je beza kan? mak aku mude lagi..sempena hari ibu ni aku buat sembutan dan kejutan beserta hadiah kecil untuk mama, tapi tu sebelum adik bongsu aku yang bermulut bocor..terang-terang bagitaw mama hadiah yang kitorang nak bagi malam tadi..

grr! budak kecik tak taw simpan rahsie betol!


abaikan muke pelik aku 

tenkiu mama cz jage kami semua..

aku dah join bloglist Enchik Nine! korang pon cepat-cepat la join cz nanti beliau akan buat entry pasal blog kite ni hah..cepat2!

8 comments:

OKED Choki Choki said...

selamat hari ibu tuk mama cik syie....

GincoMerahJambu said...

tenkiu oked chokelat

RIZZNA said...

Akk pown joint blog En.9
hehehe....

Kirim salam Mama, wishing her Happy Mother's Day

GincoMerahJambu said...

hehe..same2!

mamawana said...

Assalam,

Hi sweetie Ginco. Jom join kelas fotografi sini

http://one-na71292.blogspot.com/2011/05/come-join-us-in-basic-and-advance.html

ABSOLUTE said...

selamat hari ibu kepada semua ibu2 dalam dunia ni, especially mama awak jugak :)

GincoMerahJambu said...

tenkiu asybedazzle

fyna ahmad said...

waaaaa......sweet je...
hehehe..



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/