Kesayangan GincoMerahJambu

KERJA BARU AKU..COOL!

assalamualaikum..


entry hari pertama kerja...


weee! akhirnya berjaya jugak aku dapat kerja lepas dekat 2 minggu aku jadi suri rumah, anak gadis melayu terakhir dan segala yang lemah lembut dan rajin lah tapi keje biasa-biasa jelah sementara tunggu for interview..


ohh i wish my dream to be a secretary would become reality..


keseluruhanya kerja sementara ni tak lah susah sangat lagipon cuma kerja sampai tengah hari je..so everything is just nice, kakak-kakak yang bising suasana tempat kerja yang tenang jee..


aku kerja mane?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


cool tak kerja aku?


see..camera man? best kan kerja macam tu..tapi aku bukan buat kerja tu pon..gambar diatas cuma untuk menggambarkan tempat aku kerja..kantin aka warung sebelah laut..korang faham-faham la aku buat kerja ape je..

kbai

p/s: petang jadi pekerja mama pulak...

No comments: