Kesayangan GincoMerahJambu

Apa kau Rasa..Apa Aku Rasa?

assalamualaikum..

hye peeps!

hari ini aku nak cite pasal kenduri kawen lagi! yeah! selagi tak habes cerita selagi tu aku nak bercerita..ewahh! korang banyak tak dapat jemputan untuk kenduri kawen musim cuti sekolah ini? mesti banyak kan..tak pon korang yang nak kawen!! hahah

aku bile erk? (perlu ke?)

talk about kenduri kawen saudara mara nih..sejak-sejak dah besar nih teringin sangat nak duduk sebelah pengantin kan? i rase semua girl teringin nak try duduk sebelah pengantin kan? sebagai:

PENGAPIT!

hape korang pk hah? statement: "i tanak kawen lagi..i still young!" .. actually i sepatutnya jadi pengapit sejak last year lagi untuk wedding my aunt..tapi disebabkan PSIS! tak dapat aku rase jadi pengapit buat pertama kali!


si pengapit yang gemok!

saat itu adalah kali pertama aku dapat jadi pengapit..haha! pakai rembat je baju yang ade..naseb baek baju aku ade jugak lah warne ijau-ijau pucat!

pengapit tangkap muat je pon..tapi pengapit lelaki lagi tak leh bla..memang lari tema..


kau boleh pakai baju biru!

pengapit lelaki ni adik aku..so takde la aku nebes sangat kan..kalau pengapit lelaki tu orang lain..conform aku malu-malu ayam..hahah

dan sebagai pengapit mestilah aku nebes jugak! betol ke aku jalan ni? mane satu nak pegang nih? payung lah, tissue lah, kipas lah..semak ohhh!

aku pengapit yang berdedikasi..ececece


heheh


touch up sikett..


kene sendukan nasi n tuangkan air untuk pengantin..

haha..hari ni bile pikir balek kelakar lak..jalan kepit-kepit same ngn pengantin, sengih-sengih bile abg camera snap pic pengantin *aku lak over..haha


bunge pengantin
*kan aku dah cakap aku over

p/s: giler punye lembab larh uplod pic yang gune dslr! benci2!

kepada korang yang nak kawen or dah kawen "selamat pengantin baru u olls!"



5 comments:

HazHand said...

keje ko asyik jd pngapit je.. kang aku kepit ngan penyepit baju kang! hahaha
pasnh ko lk kawen.. nk pngapit laki,pggl aku

♥ نورحازانه ابراهيم ♥ said...

kamu comey la..hihihi

GincoMerahJambu said...

hasif: okeh2 pngapit laki ak pngil ko..pngapit pmpn ak pngi erfa erk..hahaha

GincoMerahJambu said...

dayanqphrofile: kamoo pon comell

yaya_flanella said...

yaya pernah sekali la jadi pengapit. hee.. kalau lambat nak upload gambar, kecilkan dulu size dia kepada 700 or 800.. ;)