Kesayangan GincoMerahJambu

Kenny Rogers n Big Apple Donuts

assalamualaikum..


every moment that we share..
with lots of smile and laugh..
everything that we do together
for you..
each my dream you want it to be reality

its really sweet moment of my life


Alhamdullilah..akhirnye dapat jugak aku duduk di atas kerusi ini dan kembali menaip satu lagi entry..
oh yaa..bukan semalam bukan lah tak sempat nak siapkan entry ini..tapi persiapan untuk menyambut hari bapa rasanya lebih baik diutamakan daripada hal-hal lain..

kalau boleh dalam hari ini jugak aku akan update tentang sambutan hari bapa yang sungguh istimewa tahun ini..

hari sabtu merupakan hari yang sangat-sangat aku tunggu sejak tahun lepas lagi..dah lame sangat rasenye mengidam makan KENNY ROGERS baru hari sabtu lepas seseorang yang sangat baik hati belanja..aku bukan la batak sangat..tapi duduk dekat manjung ni mane lah ade kenny rogers..


kekurusan ni agaknye buat semua orang pandang pelik kat aku
hik!

ayah pulak sangat baik hati benarkan aku jalan-jalan dekat ipoh..bukan senang dia nak lepaskan anak perempuan dia yang manje ni..tapi mybe sebab aku dah besar dan dia percayakan orang yang bawak aku tu agaknya..



keidaman sejak last year!

korang tahu tak betapa nikmatnye mengidam lame-lame and lastly dapat sesuatu itu dengan cara yang paling indah? heeehee

oh..tak lupa..

BIG APPLE DONUTS N COFFEE 

makan tambahan lepas habis tengok wayang cerita KL Gengster yang terasa macam pergi tengok wayang sorang-sorang..muahaha..


tamak kauu..two boxes for two person..




two hearts share one flavor

eh nak cakap:
"Let your dream comes true" 

2 comments:

ika said...

sedanye big apple tu..love it!!!

GincoMerahJambu said...

memang sedap ika..heee