Kesayangan GincoMerahJambu

Gila Sekejap Masuk KK Home Deco

assalamualaikum..

hello peeps! im back again..

dah puas bercuti dan bagi masa untuk diri sendiri terima keadaan baru yang along dah sangat jauh sekarang dan maybe lepas setahun baru dapat jumpa along lagi..paling tak pun raya nanti harap-harap dapat jumpa along untuk mintak duet raya..muahahha

siapa suka hias rumah angkat kaki bersama-sama!

sabtu lepas family and aku dapat jugak akhir nya peluang untuk pergi nilai 3! ayah sangat sombong selama ni tak nak bawak aku dengan mama shopping sana..

dapat je peluang ni aku tengok mama lah orang yang paling tak mampu nak di kawal..tapi tempat paling aku suka dekat nilai tu mestilah tempat jual baju dengan shawl yang sangat murah-murah tu...

pashmina bercorak cuma RM15.00 je kat sana!

dan kedai yang mama aku paling nak sesangat pergi ialah!


tengok name kedai tu dan jangan pedulik kan muke aku yang tak siap

super murah barang-barang dalam kedai ni..apesal la dekat manjung ni tak ade orang bukak kedai cenggini? kesian aku tengok jiran-jiran yang suka hias-hias rumah gaya vantage ni sampai ke ipoh mencari kedai ni..1 jam 30 minit tu jaoh jugak la taw..


di sebab kan aku masih muda mudi lagi dan belum pun ada rumah sendiri sampai aku sebok nak menghias maka dengan rasmi nya aku jadikan KK Home Deco sebagai tempat sesi bergambar sepuas hati bersama naim! (sebab dia sorang je adik aku yang ikut masa tu)

"ape nak buat ni yee?"

"ello sayang"

ecece pandai kau!


"mana bekas yang boleh aku buat letak barang makeup aku yg bersepah tu?"


boleh?


alololo..kiut nye kerusi tu..comel je budak-budak besau naim tu duduk situ


aku rasa yang paling besar ade kat Genting tu

tamat sesi bergambar..aku snap pic naim, naim snap pic aku..muahaha..

tapi pengalaman shopping kat nilai memang sangat best..lepas ni nak pergi lagi tapi tak tahu bila..pergi sekejap hari tu pon aku bawak RM100.00 lebih je so tak dapat beli banyak..huaa! bile nak kerja betul-betul nih..

lastly


gambar ni terbalik ke tak?


4 comments:

gadis kepastian said...

cute2 an corak vintage nie....

GincoMerahJambu said...

taw xp yunk..gile kejap masuk sini

wany ali said...

oit..tp kje kite ni syie..

wany ali said...

eh silap plak..tmpt keje kte la..tp kite branch ipoh..