Kesayangan GincoMerahJambu

The Rainbow

assalamualaikum..

hari ini fesyen bertudung semakin berkembang pesat dan kadang kala aku rasa terlalu pantas bertukar gaya lilitan dan jenis selendang..daripada aku mula mengenali selendang jojet sampai la sekarang aku kenal pashmina

apa pulak yang jadi pada tudung bawal yang empat segi tu?

tudung yang kebanyakan orang pakai waktu pertama kali mak ajar pakai tudung?

sesetengah orang cakap pakai tudung bawal buat muka nampak lagi comell..sekarang ni cara pemakaian tudung bawal pun dah semakin cantik dan ada gaya sendiri..

contohnya..



Dian Pelangi..I HEART the way she wear her square hijab..she's inspired me..she is a young indonesian fashion designer which her style is so sweet!

when i trying to do something like her


menjadi ke?





siapa cakap tudung bawal ketinggalan zaman?

it just depend on the way you make it look stylish...

my problem is muka aku sangat susah nak nampak makeup..but ramai suka yang natural kan? 



8 comments:

tasha ;) said...

halahala..sys comey la..macam heroin stanza cinta la pulak..heee :DD

Najlaa 'Aqilah said...

it looks good on you! :)

Si Pujangga said...

macm2 fesyen tudng zamn sekrng.. :)

i'm ezza haniza said...

lawonyeee

GincoMerahJambu said...

tasya: wahh..tenkiuuu! tapi ne leh lawan heroin stanza cinta tuu

GincoMerahJambu said...

najla: tenkiu2

GincoMerahJambu said...

si pujangga: 2la cepat sngat berubah kn

GincoMerahJambu said...

ezza: tenkiu dear