Kesayangan GincoMerahJambu

comells nye aku! *entri penuh perasaan perasan*

assalamualaikum..

aku sedang mengalami sakit tekak yang rasa nya macam dah melampau hingga ke tahap aku rase nak cabut keluar tekak aku..

ini semua gara-gara membeli air dekat bazar ramadhan semalam...dem!

aku ase dia letak air paip sebaldi agak nye..lepas ni tak kan aku beli air dekat bazaar lagi kecuali air soya sebab dah sah-sah mereka masak dulu..

entri hari ini ialah entri penuh perasaan perasan yang melampau dan di hupdate selepas membaca hupdate blog kawan baik aku..*pasal aku dah kering idea..

aku nak bagitaw dekat korang yang mase belajar hari tu *sebab baru je habis belajar..


aku suke buat perkara comel-comel dengan kawan-kawan aku,..


fine! aku benci kelas petang-petang



budak-budak yang rajin bagun pagi dan pergi makan nasi lemak yang sedapp n MURAH depan poli

dan jugak aku yang masih membenci kelas waktu petang..


korang cari la aku mane satu

opss! tak ketinggalan saat-saat mengambil gambar budak lelaki kelas aku yang tak cuma tiga orang tu sedang tidur


eh kejap..belum lagi..


agak-agak kalau raja amir ni tengok dia marah kitorang tak?
*hye raja! jangan marah aku yang comell ni taw


kelas internet yang booosan..
*eh kelas internet ke mase ni?

comell tak kitorang aku mase tengah belajar hari tu?
*tak sabar woi nak jumpe budak-budak tercomel di alam semesta ni balik*

eh gambar yang kebanyakan nye aku curik dari entry kawan baik aku





2 comments:

A.I said...

rindu nak stat sem! huahhhh.

Gadis Butterfly said...

kamu mmg comel pon..