Kesayangan GincoMerahJambu

Makeup Untuk Hari Raya Nanti

assalamualaikum..

selamat petang para gadis!

entry hari ini adalah khas untuk para gadis-gadis yang mementingkan kecantikan dan mahu ber penampilan ala-ala retisss pagi raya nanti..

mesti sekarang ni korang semua tengah sibuk sesangat buat persiapan hari raya kan..sebab selalu nya minggu akhir ini lah semua orang buat biskut raya..kemas rumah..lengkap kan keperluan raya mana yang patut..pasang pelita *tak sabar nak pasang pelita kat kampung*

dan macam mana lah agaknya makeup korang pagi hari raya nanti!

mungkin idea ini dapat membantu..


aku sangat suka tengok tutorial mia ini..sebab beliau sangat comells!..

semoga semua orang nampak sangat cantik pagi raya nanti!

5 comments:

Urzain Hussain said...

waaahhh..
cantik lorh..:)

adifatah ~ said...

comells..hehe :p

Si Pujangga said...

;) tumpang lalu.. haha..

GincoMerahJambu said...

urzain hussain: taw xp..hehehe

GincoMerahJambu said...

adifatah: betol2

pujangga: sila la lalu