Kesayangan GincoMerahJambu

My Style : Creamy Day

assalamualaikum..

beberapa minggu lepas rumah aku buat acara pembuangan barang-barang tak dipakai secara besar-besaran untuk memudahkan sesi memasukkan dan membungkus barang-barang ke dalam kotak lepas raya nanti..

then..

goodbye Manjung and Hello Johor!

bila dah mengemas pasti akan terjumpa macam-macam barang lama kan..termasuk lah sehelai blaus yang aku beli dua tahun lepas..blaus tersebut dibeli khas untuk ambil keputusan SPM kat sekolah..

i just love the color .. sangat soft dan mase lepas-lepas spm dulu aku memang suka sangat pakai warna yang soft macam putih..pink lembut..kuning..heeee

aku kan lemah lembut..*sila gelak


sorry for the picture quality
"along la ni..tak set mp camera hp dia  betol-betol"


blaus lama..shawl yang tak pernah pakai
heee


oh..i love the colour..
soft sangat rasa nya

dan juga memanfaatkan jip yang ade dekat sebelah tu



the heels..
aku masih mencintai kasut comel itu sebab setelah lama tak pakai pun ianya masih sangat selesa dan comel

shawl tersebut aku belajar pakai dekat my amethyst..and it was my first time doing like that..sorry sebab sangat serabut..korang pun boleh belajar pakai shawl macam ni jugak sebab sangat mudah dan tak perlu pakai inner neck


happy trying girls!






6 comments:

tirahzairi said...

nice dear =)

Unknown said...

like ur drees up dear..(",)..

Gamez loVer said...

wah2.. da mcm model la.. :D

sue perbs.. said...

cantek.. ade gaya model pro.. hehe

Adell.La said...

comel aje la syie.meletop gitu.hehe :P

Sarah Mnasir said...

amboi..jdik model.. comey.. ;)