Kesayangan GincoMerahJambu

syie rindukan kakak

assalamualaikum..

hari ini mari aku bercerita tentang mimpi sedih malam tadi dan dengan rasa rendah diri hari ini kata ganti nama yang bakal digunakan ialah nama singkatan aku syie mewakili syizazima...

kakak..

malam semalam syie terjaga dari tidur sebab dalam mimpi itu syie membayangkan yang kita sedang bertemu dalam pakaian sekolah kita dahulu..rindu nya melihat wajah garang dan comel akak tu..

syie ingat lagi dulu masa dekat asrama kita dikatakan pasangan adik beradik angkat yang paling rapat..pergi mana-mana pun mesti sama-sama..dalam surau kita duduk dekat-dekat..main usik-usik..waktu malam kita pergi study dekat bilik study tu sama-sama..tapi akak study syie tidur..eheh...

tapi personaliti kita sangat berlainan..

orang cakap akak singa

orang cakap syie lembut

kakak pandai akaun 

syie tak pandai akaun

macam pelik tapi itu lah kita..sangat rapat dan sangat manja..

akak tiada adik

syie pulak tiada kakak

*masa tu syie jeles dengan kawan-kawan sebab tak ada seorang pun abang senior nak jadikan syie adik angkat..*

syie ingat lagi mase syie SPM dan akak tengah cuti semester..syie duduk di rumah akak selama seminggu rasanya..kita tidur sama-sama..kita duduk dalam bilik tengok cerita korea sama-sama..

rindunya...

tapi lepas syie dah habis SPM..syie tahu..dulu syie teruk..akak cakap kita dah putus..dan syie tahu itu salah syie..

sekarang..

akak dah happy but i still remember our moment..dalam mimpi syie..syie tengok akak senyum..macam dulu..

i miss you..


kita tak pernah pun ambil gambar sama-sama kan..tak sempat agaknya tu..