Kesayangan GincoMerahJambu

Warung Jahat Buat Orang Sakitt!

assalamualaikum...

aku selalu dengar pasal orang keracunan makanan sebab makanan tak bersih , makanan dah sampai tarikh luput , atau kawasan tempat makan kotor .. tapi aku tak pernah dengar orang jumpa ulat sampah dalam makanan .. i repeat ulat sampah!

orang baru macam aku ni yang tak tahu nak tuju setiap kali waktu makan tengah hari akan redha je makan sorang-sorang dekat warung yang paling dekat dengan office bersama harapan dapat lah rehat kan otak sekejap sebab duduk kat office bukan sesuatu yang menyeronokkan macam duduk dalam makmal komputer politeknik..*i miss it..

bila kita jadi orang baru di tempat baru hasuslah kita berbaik-baik dengan orang dan berprasangka baik..tapi stop sampai semalam sahaja! .. 

ade ulat sampah dalam ayam masak merah


sebiji macam ni rupa nya dan masa tu aku betul-betul tak ingat ni ulat apa .. yang aku buat is bangun dan pergi bayar harga makanan lepas tu terus balik pejabat .. bila balik rumah aku tanya adik aku ulat ni and dia cakap "kak tu kan ulat sampah.." terus "muntah sampai lembik"

sampai bila-bila aku tak nak datang kedai tu lagi

serik..

cukuplah sekali sampai sekarang takut nak makan apa pun lauk sebab terbayang-bayang

p/s: Insyaallah malam ini aku akan buat jualan kasut-kasut yang dah tak nak pakai sebab dah banyak sangat kasut dekat rumah dan ini antara yang cuma pernah pakai sekali atau dua dan tak tahu bila nak pakai lagi dah..aku nak jual pada sesiapa yang berminat..sebab still in very good condition..jangan risau..murah-murah je

3 comments:

ShahzCudin said...

mual tekak aku ble aku bygkn tadi..

GincoMerahJambu said...

ak yg tgk ni lg mual..

khairul akmal bin azman said...

reject laju2 je kedai cam2.