Kesayangan GincoMerahJambu

OFFICIALLY RESIGN

assalamualaikum ..

selamat bertambah tua semua orang "as for myself" and welcome 2012 !

konon-kenonnya sebelum masuk tahun baru nak update wishlist yang aku rase "sesuai ke untuk orang besar?" dan merasakan diri sebagai "orang besar itu" membuatkan aku kelihatan agak tua .. *seriouslyy please lie about your age bila anda berusia melebihi 20 tahun* maka mungkin entry lepas ni aku akan masukkan wishlist aku agar aku kelihatan seperti budak-budak yang tak matang lagi..hok hok

jarijemariseni yang seberat ketulan emas ini telah menghalang kerajinan aku..and just to share with you my 2011 end and how i start my 2012..


THE END

"listen hear super duper cute rabbit..i sekarang dah resign..diulangi RESIGN..dan anda harus tahu betapa terujanya rasa bila bebas dari sesuatu yang kita tak suka lakukan dan diberi kebebasan untuk memilih apa yang kita nak dalam hidup ni.."

"don't worry sebab Insyaallah aku akan cuba mencari kerja yang lebih sesuai dengan kalbu kekabu aku dan aku percaya rezeki ada di mana-mana .. kerja tanpa minat dan kepercayaan pun tak berguna .. dan aku sangat gembira kerana mama ayah sentiasa memahami dan menyokong keputusan aku .. aku yakin dengan restu mereka aku dah buat satu pilihan yang tepat .. Insyaallah "

START WITH

dan dalam mood tahun baru aku memilih dua aktiviti sempena meraikan tahun baru bersama adik tercinta bedua-duan di rumah dengan salah satu caranya dengan tak tersengaja kan terjerit marah dekat jiran sebelah rumah yang letupkan bomm saat aku baru mahu bermimpi sang putera raja datang naik kuda putih (hensemnye,machonye..fairytaleee nye!)




ahad yang "its normal untuk bagun lambat .. dimaafkan mengikut hukum manusia" tapi "tidak dimaafkan mengikut hukum mata aku" .. pfft... 

breakfast yang sungguh mudah akibat kebosanan mengadap nasi goreng .. aku tahu ini nampak macam orang malas tapi ini yang sedap dijamah tekak untuk sarapan selain nasi goreng dan kedai makan yang jauh 



and im really enjoy doing this .. first time buat teddy bear sendiri walaupun hasilnya macam kucing hitam .. tahap dahsyat punya keterujaan sampai sanggup tolak tawaran pergi berjalan kat melaka .. dan ini jugak hasil ditinggalkan berdua oleh mama ayah ..

....................................

eh awak-awak suka tak background baru kiteew..kalaw awak-awak sukew tekan leww button likew (LIKE) ... SERIOUSLY ANNOYING!


12 comments:

susulemakmanis said...

backgroun baru u cantik ape..hehe.anyway,selamat tahun baru..

Didiey Fadhilah. said...

comel background! Yeayy! Selamat resign & do what you want :)

SheyPull said...

xpe...rezki ada dimana2..insyaALLAH..

ZAIDAHTUL AKMAL said...

comel la background ne..huhu, selamat berkenalan n btw... meh la join ne, support for http://zyash-nuffnang.blogspot.com/2012/01/zyash-1st-giveaway.html

rayyan haries said...

Happy New year! wahhh...pandai masak eh? :P hhehehe

GincoMerahJambu said...

susulemakmanis: woahh..tenkiu dear

didiey: kak didiey datang comment kt sni lah..tenkiu kak

GincoMerahJambu said...

sheypull: insyaallah..

zysah: selamat berkenalan jgk..

GincoMerahJambu said...

rayyan: masak benda camni pun..ne ada pandai masak lah

Pican said...

comel apa teddy tu. hitam manis. haha :) org ipoh ke?

GincoMerahJambu said...

stacy hanza: wahh tenkiu!..syie dulu duk lumut..tp skrg dah pndah dah

KAMAL said...

Comel la teddy 2..kentang 2 plak buat aq rasa lapar..hehe :D

bisnis pakaian muslim said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya