Kesayangan GincoMerahJambu

2011 ..

assalamualaikum...

*warning! entry ini dipenuhi gambar maka sila jangan hentak-hentak meja kalau loading lambat ye*

terlalu banyak kenangan terindah tahun ini .. terlalu banyak pelajaran kehidupan sepanjang tahun ini .. terlalu sayang untuk meninggalkan keindahan ini kerana aku pasti apa yang indah di hati ini tak mungkin berulang lagi..

tak akan ada lagi kawan-kawan yang pergi kelas bersama setiap hari .. tiada lagi ipoh sitiawan lumut dan manjung dalam hidup aku lagi .. dan mungkin sekali tiada lagi hari-hari dimana aku perlu menghadap berjuta jenis insurans setiap hari yang sering buat aku takut .. terlalu takut untuk memegang tanggungjawab yang satu itu ..

and 2011 ..
 lots of smile less of tears but hope 2012 i wish for happiness without tears .. Insyaallah


 rumah sewa yang kecoh dengan sayang-sayang yang kecohh!

 sunset! from my room with ilie sayang

document production project 


dinner

balik rumah

 setiap isnin sebelum kelas "english for commercial purpose"

dan saat menggunakan bas RM10.00 sebulan untuk pergi pasar malam

the truth is i miss them .. miss my classmate .. miss my sayang-sayang 


and you i wish our dream come true next year
Insyaallah




5 comments:

bella heuheu ❤ said...

huhu. student dsk psis ke? ohooo. rindunye kat poli tu ^^.

♥AienNajwa♥ said...

sedih nak tglkan 2011 sebenarnyer..tapi nak buat mcmner, mase tidak boley berputar balik ! kenangan 2011 sentiase terpahat di hati..(^_______^)..
happy new year dear !

acheeqa farhana said...

nice pic...
selamat tinggal 2011..tak moh sedih2 ye..:)

khairul akmal bin azman said...

ceh2..zaman dsk dah cun.mesti ramai nak ngorat kat psis ni..


p/s: blog ringan je..kay ok je

Nadhrah said...

hehe selamat gmbr sy tkde ;D
btw, dindu sume <3