Kesayangan GincoMerahJambu

BLOG MESTI TERJAH SEKARANG

assalamualaikum..

hari ni tiba-tiba rasa bersalah sebab dah berhari-hari biarkan diri sendiri malas update blog padahal dah janji dengan kawan-kawan .. bukan jari malas bergerak cuma almost my time adalah dekat kedai dan wajiblah segan nak update bila officemate duduk sebelah .. 


komitmen sayang .. sekarang umur dah genap dopoloh satu sabtu lepas dan sepatutnya segala tindakan dah semakin matang dan bila bekerja harus bagi sepenuh komitmen walaupun sesetengah orang boleh nampak muka aku dekat fesbook dobelas jam sehari .. 

online facebook dengan update blog adalah entiti yang berasingan 

........................................


saya tak tahu sebanyak mana saya harus berterima kasih pada blog-blog di bawah ini tapi ini sahajalah yang saya mampu lakukan untuk membalas jasa mereka yang ikhlas memperkenalkan saya kepada lebih ramai blogger .. 





saya tahu .. saya baca comment-comment yang di tinggalkan dan mungkin saya masih belum layak .. tapi sekurang-kurangnya ada yang sedar kewujudan saya dalam dunia blogging ini .. terima kasih semua .. 

6 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hai selamat berkenalan... update je la walaupun kt ofice... aku dulu selamber badak je update blog depan member ofice... hehe

Eqa Yazid said...

Congratulations babe :)

Nyamuk Terbang said...

wah best kena review

jajahaniff said...

okay, an entry for you :) click kat name aku tuh.

Elih Japahar said...

Cun nya :)

Mia Adriana said...

heeee untong lah syie...