Kesayangan GincoMerahJambu

COMEL NYA! COMEL COMEL

assalamualaikum..

dalam keluarga aku, aku cuma ada seoerang sahaja adik perempuan yang sekarang dah besar dan tak sesuai untuk dicubit-cubit pipi beliau..arrrh!


tapi tak mungkin sebesar ini aku nak ada adik perempuan kecil yang boleh pakai kan gaun comel, ikat kan rambut ala-ala tanduk lepas tu belikan riben comel warna warni.."nampak tak kegilaan aku terhadap barang comel macam tak boleh dikawal?" nasib lah anak perempuan aku nanti..hiks!



kaitlyn maher

atototo..comel nye awak

dan kenapa baru sekarang aku perasan kewujudan dia ni? sebab kalau nak diikutkan rancangan ni dah lama budak comel ni pun dah membesar dan sangat cantik..oh lupa aku memang susah sikit nak ambil tahu dunia luar ni sebab aku memang jenis duduk rumah kisahkan diri sendiri je.


kaitlyn di kenali bila dia menyertai sebuah rancangan di america iaitu "america's got telent" dan ketika itu dia baru berusia empat tahun..aku rasa orang suka sangat dengan dia sebab bila dia bukak mulut untuk nyanyi semua orang rasa sangat tenang..suci je budak ni..ikhlas je nyanyi..




ulang banyak kali dengar pun geram lagi setiap kali dengar kaitlyn ni nyanyi




5 comments:

khairul akmal bin azman said...

awat macam anak kay je tue.


penculik!

GincoMerahJambu said...

kawin pun belum ade hati ngaku anak dia..

ciss!

khairul akmal bin azman said...

baka kay ngn future wife..
mcm budak ni aw..

CikZaitul said...

alololololo..cumey :)

alangkah indah kan saat kakak mekupkan adik kan??

:)

Kesuma Angsana said...

KA dah tgk ni, mmg comey giler !