Kesayangan GincoMerahJambu

JULY PRODUCT

assalamualaikum..

ada lelaki cakap yang blog aku mengamalkan diskriminasi kepada kaum lelaki yang mem follow blog ini sebab buat giveaway pun melebihkan girl-girl..maaf lah sebab aku memang berjiwa keperempuanan yang tegar dan sejati


aku baru sedar yang setiap bulan aku akan membelanjakan sejumlah wang untuk dilaburkan ke mesin wang watson atau gurdian .. yes! setiap bulan kalau aku insaf sikit maka aku akan berbelanja bawah seratus tapi kalau sikap tamak haloba aku datang aku akan berbelanja lebih seratus..

lepas tu menyesal sebab berbelanja ikut nafsu sambil kuis-kuis tanah cari duit nak makan..tsk!

jadi mengapa tidak aku buat satu entry (Sebab tak reti buat video) pada awal bulan mengenai barang yang aku beli pada bulan tersebut dan buat review pada akhir bulan tersebut .. kannn?

LIST OF PRODUCT


ada perfume, eyeliner, body whitening serum, hair cream, baby lips dari guardian

miyami yang cuma dijual di cosway which is my all time fav. compact powder since last 2 years

air minuman oxygen 


sunblock "eumega"


phone case in pastel

sepanjang bulan ini aku akan gunakan kesemua barang-barang ini dan akan buat review pada hujung bulan nanti bersama benefit dan reason aku memilih produk2 ini..cewaah..

sebenarnya rindu sesangat sangat buat review jadi sekarang setiap bulan akan ada product untuk di review dan saya teruja teruja teruja!  


6 comments:

khairul akmal bin azman said...

touching la plak..
wat v log la pasni..
belajar2..

le jadi beauty consultant

Anonymous said...

ok sya tunggu n terus follow nk baca review u tu!

KA! said...

Tahniah dari KA, anda telah terpilih senarai "19 Blogger Feymes Wanita Cantik Di Malaysia"... Sila komen Sila klik aje link 19 Blogger Feymes Wanita Cantik Di Malaysia di bawah ni.
http://www.klik-aje.com/2012/07/19-blogger-feymes-wanita-cantik-di.html

ma ❥ said...

Kalo i pun tak suka lalu watson/guardian mmg terbeli mcm2 nyeee..... :)

Anonymous said...

tahniah kepada semua pemenang.. syieda tak bernasib baik :)

Rin Saharina said...

phone case yg sgt comels! ;)