Kesayangan GincoMerahJambu

PRODUCT REVIEW: Baby Lips Color

assaalamualaikum..

kembali ke alam nyata buat daku yang beberapa ketika asyik update entry nunang je, hewhewhew.

faham tak perasaan keciwa yang melampau bila salah tengok iklan lepas tu salah beli sebab yeyeye je aku ingat benda yang aku beli tu serupa sebijik macam yang aku tengok dalam you tube, dekat setahun tunggu bila benda ni akan datang malaysia sekali yang datang menghampakan. tskk





tahukah kau wahai maybelline malaysia yang aku dihimpit rasa cemburu setiap kali tengok channel mcbarbie07 mesti "maybelline baby lips yang ini di review setiap bulan?" 

lipstick yang terus satu pack lipbalm siap ada warna yang comel-comel. 

*menangis tunggu benda ni keluar dekat malaysia


akhirnya cuma dapat memiliki yang ini, *menangis tepi pintu saat sedar rupanya dah salah anggap lalu terus salah beli baby lips color warna rose addict* . tapi seteruk apa pun menangis tak akan dpt semula RM9.90


yang jadi teruja sangat nak dapatkan baby lips gambar pertama sebab sepanjang jadi pengguna baby lips sangat puas hati sebab ia langsung tak mengeringkan, pernah tak alami beli lip balm bila pakai bibir merekah kering?. tapi yang ini tidak,, baby lips color yang ada dekat malaysia sekarang ni, bolehlah..tak terlalu berwarna dan sesuai untuk touch up bila lipstick merah dah pudar

syie cuma tak sure sama ada, 

"aku sorang je yang tak jumpa baby lips lipstick dekat sini"

atau

"dah memang ada dekat malaysia cuma aku yang tak jumpa lagi"

kalau dah ada please let me know ^_^ 

because i super love this product 





7 comments:

Yana Syila said...

sama !
kita pun suka pakai this lipbalm.
rasa bibir lembut je..
kahkahkah
feeling bibir baby..

Pn Ayu said...

mcm best je lipbalm nie :)

wr said...

gimme five!

bila selalu tengok Makeup guru duk bebel pasal kebesh-an lipbalm ni, teruja cari kat Watsons kot2 dah sampai malaysia.

padahal yg tu je ada ;(

boni kacak said...

owh...lain ye awak dengan yang atas tu?? saya cuma nampak beza penutup dia lutsinar je..

Anonymous said...

pena pakai jgak.. :) jz rasa dy kuat ckt.. huhu.. btw..

jemput join giveaway saya d http://www.rararoo.blogspot.com/2013/02/fabuloous-giveaway.html
dan menangi barangan korean Cosmetic seperti The Face Shop, Etude House dan Tony Moly :)

Ihsan Arifin said...

amboi kemain comel lagi, laki boleh pakai tak haha

khairul akmal bin azman said...

kuat melawa !