Kesayangan GincoMerahJambu

Perangai Tak Bermoral Aku

assalamualaikum..

hari ini dah masuk minggu kedua kita dalam bulan ramadhan kan..bermaksud dah dua minggu juga lah aku menjadi penggangur sepenuh masa dekat rumah..

korang perasan tak minggu ini aku cuma update blog pada hari selasa..ekekeke

masa mula-mula dulu memang semangat nak jadi anak dara terbaik dekat rumah..lepas sahur segar je mata ni tak tidur lansung sampai waktu berbuka*tipu..

dalam kepala otak aku ni ada je benda aku minat nak buat..mungkin sebab aura bangun pepagi setiap hari untuk pergi kerja tu melekat lagi dekat rohani aku..

sekarang..


One of the best funny cat pictures

aku rasa macam ade gam gajah yang bertanggungjawab melekat kan badan aku dengan tilam kerajaan-yang-lansung-tak-empuk-macam-tilam-vono...

nak bangun sahur pun susah

lepas tu macam kene tarik dengan magnet supaya tidur balik cepat-cepat..sampai rasa nak tunggu waktu subuh masuk pun lammmbbbat sangat

bila dah tidur balik mula lah episod-episod menjadi anak dara yang tak bermoral dengan

"tersedar dari tidur dan tengok jam dah pukul sepoloh sambil bangun dari katil dengan gaya macam rumah tengah terbakar lepas tu kelam kabut cari mama sambil cakap "mama..kenapa tak kejutkan kakak" lepas tu kelam kabut mandi"

paling aku tak boleh terima dengan perangai tak bermoral aku ini ialah pagi tadi

paksa diri aku untuk bagun pukul 8.30 pagi lepas tu mandi dalam keadaan macam nak sambung tidur dalam bilik air..habis mandi aku bungkus rambut dan kononnya nak tunggu rambut aku kering aku sambung tidur balik

aku ase mama aku kene rendam aku dalam ais kot baru mate aku terbukak besar sikit..


kbai..nak sambung tidur balik

p/s; cepat lah aku dapat kerja..tak rela dah hidup tanpa arah tuju macam ni


17 comments:

Anonymous said...

cari la keje..dok tido je mane nk dpt keje...kat pasar rmadhan sbelah penama tu tade ke keje kosong?

Anonymous said...

cari la keje..dok tido je mane nk dpt keje...kat pasar rmadhan sbelah penama tu tade ke keje kosong?

abah khalisha said...

sonoknya menganggur..abah tk sapai sebulan pas abis belajar dah keje..tk sempat nk rilek2

Si Pujangga said...

haha.. projek buat taik mate.. :D

scha al ahmad said...

mstey buhsan kan..
da abz blaja, nk cepat2 keja!
:)

shafiqabdshukor said...

hahahahaha..
cam zaman ak blajar dulu..

Firdaus said...

oitt tidur je keje nye!!..haha.. :D

GincoMerahJambu said...

abah: tak best lansung la menganggur..heheh

GincoMerahJambu said...

si pujangga: hahaha...xlarat da nk bt taik mate

GincoMerahJambu said...

scha: yes! btol tu..hbes blaja cpt2 cr keje

GincoMerahJambu said...

safiq: heheheh

GincoMerahJambu said...

firdaus: da ak xd keje..hehehe

alif haris said...

hahahaha ..
tido best doe :D

op anaz said...

berniaga lah..baru best..:-)

Bob Merley said...

bestnye dia tido. skrg gua kene penyakit susah mau tido. cheese tol la

N A T A S Y A ツ said...

yeah, geng la ! :DD

*suke tido* ^_^

AISHA INANI said...

memang bosan dok rumah.
aku cuti sem bapak lama ni pon dah cemuih.
tapi nak keje wajb la malas. HAHA