Kesayangan GincoMerahJambu

Reaksi Pondan Bila Dikutuk

assalamualaikum..

hajatnya seperti hari ini aku kehabisan idea untuk menaip sebarang jenis cerita dalam blog tercinta ni..maka..seperti biasa pada waktu petang-petang yang sunyi ini jari tajam ini rajin membelek-belek comment yang di berikan mengenai entri yang di update semalam..

mak terkezutt nyah!!

ade PONDAN marah mak..sobs!

kau ingat aku menangis air mate darah je bace komen kau..aku siap menari-nari lagi bace comment kau..

aku tau..golongan pondan ini kalau di tegur memang akan melatah macam tu





bukti pondan mengamuk dekat entri dan shoutbox aku
*aku sure yang mengamuk ni pondan jugak


sukahatilah pondan tu nak buat ape,hidup dia..lantak

- saya sebagai sesama umat islam cuma ingin menegur dan melihat apa yang pondan tu lakukan seperti sudah keterlaluan..kalau semua nak di 'lantak' kan..siapa yang boleh menegur kita..hidup ini perlukan orang untuk menasihat dan memberikan pandangan atas apa yang kita lakukan

itu urusan dia..korang pulak takde keje lain asyik nak berkutuk jerr..

- saya membaca akhbar dan memberikan pandangan..bukan mengutuk..anda juga bebas memberikan pandagan terhadap penulisan saya dan anda tidak sedar bahawa terlalu banyak pihak mengecam gejala pondan ini..bace metro hari ini tak?

ada time anak korang jadi pondan baru tau

- kenapa perlu mendoakan yang buruk kepada orang lain..sedangkan ramai yang comment entry ini mendoakan hati anda terbuka untuk kembali ke pangkal jalan..

di sebabkan aku amat memahami yang golongan pondan ini mempunyai sensitiviti yang agak kuat seperti aku yang berjantina perempuan sejak dilahirkan..maka..tidak ada sifat melatah di situ..cuma menjawab pertanyaan  dari cik/en anon terbabit..



5 comments:

Unknown said...

abih la kaw.
pondan da mengamuk.hahhaha!

Gamez loVer said...

sabo jek la..

Semut Senyum said...

apa pun.. kita sama2 lah berdoa mana yang terbaik utk mahkluk Allah.. . itu jalan yang mereka pilih, mungkih satu hari nanti mereka akan berubah dan menjadi lebih baik daripada kita... Hanya Allah lebih mengetahu...

A retarded kitty said...

hulamak!

Unknown said...

huh...panas nie