Kesayangan GincoMerahJambu

2012 Wishlist

assalamualaikum..

*ayam jalan kedek-kedek masuk reban sebab dah senja*

maka nya seperti itulah yang aku rasakan saat dan ketika ini ... saat blogger-blogger lain dah berkurun publish wishlist/azam duaribu dopbelas dan kebanyakannya publish sebelum masuk tahun baru lagi aku baru malam ni teringat nak buat wishlist .. *kedek-kedek

aku pernah cakap wishlist yang aku buat bertujuan untuk buat aku perasaan kanak-kanak sebab malu sikit dah besar-besar baru kedek-kedek buat wishlist .. hyep! siapa cakap orang besar tak perlukan wishlist? .. bila buat wishlist at least kita ada target dalam hidup kita dan kita akan berusaha sedaya upaya untuk capai/dapatkan apa yang kita nak .. 

its all about target 

1. untuk memperbaiki diri sendiri agar menjadi yang lebih baik dari sebelumnya, untuk tidak mengulangi kesilapan yang pernah dilakukan, untuk berbakti kepada ibu bapa ..

elfira loy cakap: kalau nak bermimpi biar mimpi sampai ke bintang

 

samsung galaxy s ii 


peduli hapee aku orang lain bekobar-kobar beli DSLR aku bukan reti snap gambar orang..adik aku cakap aku fail tangkap gambar..wajiblah aku suka orang tangkap gambar aku je..



and the one i really hope i have you soon 

my own online shop .. Insyaallah ..

tak panjang berjela pun wishlist aku .. tapi dengan harapan segalanya dapat dipenuhi tahun ini ..

p/s: boleh tak kalau aku tukar fanpage "syie mazlan blog" kepada online shop "adore me" ?


2 comments:

susulemakmanis said...

moga tercapai dear!

Limpahan Idea said...

Insyallah t,capai, milin doakn. ;)