Kesayangan GincoMerahJambu

New Header on Review

assalamualaikum

selamat datang follower baru ke blog yang jarang-jarang di update dengan ayat lazat2

hihik! ^_^

selalu tengok ramai orang view blog ni setiap hari tapi kesian uolls sebab tuan blog memang jarang update blog sekarang sebab tuan blog punye life tak begitu menarik untuk dicatat setiap hari contohnya hari ini update pasal header baru yang dah dekat dua bulan tukar.

design by: adik aku for free!

sebenarnya memang dah lama nak berheader baru tapi takde rezeki. pernah jugak nak tempah tapi tak jadi sebab takot tak menjadi macam apa yang diharapkan. i ni cerewet sikit kadang-kadang. sebab tu hanya percaya orang yang dah kenal untuk apa pun.

my sis buat semua design i cuma tambah tulisan sahaja sebab dia cakap "tulisan kakak pilih sendiri..berlambak font lawa dalam laptop tu" 

oh no! im not writing this entry untuk bukak bisnes header ringgit malaysia lima hingga lima belas boleh pilih mana yang berkenan. no im not doing any business here. 


kepada adik-adik dan abam abam yang add friends dekat facebook syie, dan sampai sekarang tak approve sebab memang tak akan approve sebab facebook tu sekarang cuma jadi tempat post gambar dengan tempat untuk online shopping, jarang sangat bukak dan layan chat dari orang lain.

semua aktiviti dah ke active an syie hanya di twitter sahaja. sorry :( 

bukan tak approve sebab sombong cuma rasa tak ada  apa yang menarik pun kalau approve, syie jarang sangat update status dekat facebook sebab err. kita bukan hot pon.

hihi

till then people
XOXO




(psst: update seterusnya adalah skincare product dan skincare routine yang syie dah guna selama lima bulan dan hasil yang bikin gua nangis. *over ) 

5 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

ctk dan kreatif..tp xdpt nak transparent :)

Anonymous said...

suka header bru tu terbaik!

| CIKZEK | said...

just nice je. simple kan. kte pon suke simple2 ni. heheehe :)

YatieOwner said...

suka tgk part burung ^___^

Unknown said...

awak tak hot, tapi awak comey..hahaha