Kesayangan GincoMerahJambu

Product Review: Apricot Cream & Charcoral Mask

assalamualaikum..

today is my second day of work so far i like what i do right now .. sebab saya ni jenis senang redha dengan kerja apa pun yang saya buat .. yang penting halal dan tak susahkan hati mama sebab anak dara beliau yang dah habis belajar sejak bulan empat masih tak kerja lagi sambil tengok anak orang lain yang tak sambung belajar dah dapat kerja .. sorrry mom .. saya ada diploma dan saya dah merasa buat kerja sementara jadi sekarang saya benar-benar perlukan kerja yang sesuai untuk saya .. and i hope mama hepy dengan rezeki saya sekarang .. terima kasih kerana mendoakan kakak .. love you mom!



this is my latest picture
until right now 36 LIKE on FB

agak terkejut bila semua orang cakap muka syie ade perubahan dari dulu .. lalu ketamakkan dalam merasakan kegembiraan yang terlampau tu wujud dalam hati .. ceh! tapi kalau  dibandingkan dengan kulit muka masa raya dulu pun memang ada perubahan yang ketara .. parut jerawat dah semakin pudar ! .. 

RAHSIA SAYA



Apricot cream and charcoral mask



this is how i look before using this product .. muka berparut-parut walaupun dah cover dengan concealer apatah lagi kalau lansung tak pakai makeup .. adik saya cakap 'eeiii..muke kakak berparut-parut' and tahu tak betapa rendah nye terasa darjat keyakinan diri setiap kali orang cakap macam tu .. dan untuk mencuba sesuatu yang baru yang dijual dalam internet pulak tu adalah sesuatu yang menakutkan sebab banyak betul kes penipuan sekarang ni .. oleh itu langkah berhati-hati amat diperlukan

sebelum membeli apa-apa produk kecantikan pastikan kita yakin dan produk itu benar-benar selamat digunakan .. sekarang ni produk yang dijual dalam facebook dah banyak testimoni jadi baca betol-betol baru buat keputusan.

.............................................................

tapi kali ini saya memang tak salah buat keputusan dan telah melakukan sesuatu yang betul .. 



apricot cream

saya punye dah nak habis sebab dah lebih sebulan guna.. sejak guna cream ni dah tak payah risau bila jerawat yang muncul setiap kali dtg bulan tu .. walaupun jerawat batu pun .. saya cuma sapukan krim ni pada jerawat tu sebelum tidur dah esok pagi nya jerawat tu dah mula kecik dan bila bangun pagi jugak muka tak berminyak .. sebelum ni kalau bagun tidur mesti kesat-kesat minyak dekat muka .. sekarang ni bila bagun tidur kulit rasa fresh sangat .. bintik-bintik jerawat pun dah semakin kurang ..

so kepada mereka yang bermasalah dengan parut jerawat try la cream ni dan jugak yang ade masalah eyebag..saya ada masalah eyebag dan jeragat *sedih kan muda2 dah ada jeragat walaupun orang tak nampak tapi saya nampak!* ..sekarang dah semakin kurang .. 



charcoral mask
*siapa faham memang.."hebat kauu jahhh"*

siapa-siapa rasa nak guna peeling mask yang memang effect dia dasyat dan rasa segala jenis minyak dan bintik-bintik putih n hitam tertanggal dari muka .. this is the best choice .. kandungan nya ialah bahan-bahan organic so tak payah risau .. 

mask ni warna hitam sebab buat dari arang .. bila pakai dekat muka rasa muka ketat sangat dan berdenyut-denyut and masa bukak pun sama .. tapi kulit muka memang tersangat lembut .. minyak pun semakin kurang and this product is highly recommended pada lelaki 

DEKAT MANA NAK BELI?


saya suka service beliau sebab puas hati dan cepat sampai 

for more detail pasal produk ni korang rujuk lah fb dian pixy ni .. i just want to share my best experience about this product .. sebab kalau satu produk tu kalau tak bagus saya akan review dan berterus terang je.. tak nak tipu orang yang nak beli .. 

till then

jom sama-sama cantik!



8 comments:

♥ imperfect ♥ said...

sys makin shantek :)

YatieOwner said...

syg, harge berapa erk? ;)

Unknown said...

nak try la..
nak bagi kat kakak..
dia ada masalah jeragat kat muka..

GincoMerahJambu said...

miss eycha: ade perbezaan kan? try lah taw

GincoMerahJambu said...

puan gojes: syie pun tak ingat lah..tapi dia ada set pilihan..puan boleh refer pada page yang syie link kan tu taw

GincoMerahJambu said...

diana: wahh! baiknye adikk...untung kakak awak dapat adik mcm awak

AimiiiLove said...

wow,nak try jgak lah >w<

Teacher Koko said...

ur skin looks nice...sye pon ade beli n try prdct apricot cream tu but doesn't work for me..nak tnye, awk pki apricot cream to all over d face atau pd parut shj? pki malam je ke?